Bir iki Site 1 Safaya Getiren Ertesi Gün Başlıyor Ben Seo Uzmanıyım Demeye

Ortalıkta seocudan geçilmiyor bir iki basit kelimede 1 sayfaya site getiren arkadaş ertesi günben seo uzmanıyım diye balıklama dalıyor piyasaya örneğin ben onlarca siteme çalışma yaptım herzaman hedefim 1 sayfa değil birinci sıra nihayetinde çoğu sitem 1sayfa 1  sırada
hedef kelimelerinde  ve hiçbir zaman çıkıpta ben seo uzmanıyım seo danışmanıyım demedim dememde seo uzmanlığını sadece pageranki yüksek sitelerden link almak sanan çakma seocular ortalıkta cirit atıyor hatta geçenlerden birisi benden yardım istedi ticari sitesi için neyse bende yardım ettim hem birşeyler öğrettim hemde yardım ettim sitesini birinci sayfaya getirdim ki benim için çocuk oyuncağı idi bir ara baktım benim adam bir kaç site açmış birazda pageranki yüksek sitelerden link almış 2-3 sitesinin pagerankini 4-5 yapmış ve birde ne göreyim benim adam benim siteme rakip olmaya çalışıyor güya hedef kelimeden beni geçecek sonra ilgilenmedim avucunu yalayacağını bildiğim için pekte ciddiye almadım alamazdım zaten bir kaç imleme bir kaç yüksek pagarank siteden link almakla seocu olduğunu zaneden bu arkadaş geçenlerde seo şirketi açmış hayırlı olsun diyelim ve birde hacklinkci arkadaşlar var onlarsa bu piyasanın en ahlaksız takımı adam sadece pagarenkli sitelerden link alıp 1 sayfa 1 yerleşeceğini zanediyor ama oysaki o dar kafaları bunu almıyor sadece pagarank ile bu iş olsaydı pr8 site elinde olanlar aylık gelirleri 1000 bin tl olurdu ve bunlar en iyi seocu olurlardı dediğim gibi seo sadece bir kaç link ile bir kaç imleme ile olmuyor google hergün daha çok para kazanmak için farklı farklı güncellemeler yapıyor bugun 1 sayfada olan bir çok site 3 ay sonra booom 100 sayfalarda işte bu googlenin güncellemelerine direnipte yerinde sabit kalan sitelerin seocuları gerçek seocudur  ve son olarak herzaman dediğim gibi en iyi seo uzamanı veya danışmanı herneyse Deneme yanılma yöntemlerini kullananlardır ,,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder